The princess in white





                                                         Spring,  the still unseen spring
The moments when I hesitate to stop 



You, who gives me dreams, your gaze embraces my shoulders




Dreams, shallow dreams

I am right here



Spring, the distant spring
If I close my eyes it will be here


Käytiin tässä Pauliinan kanssa kuvaamassa eh hieman yli kuukausi sitten Ainolan puistossa kuivailemassa ja syömässä ylihyvää pannukakkua Pannukakkutalossa, oli kivaa ja hyvää pannaria. Namnam♫

Ainolan puisto on kyllä ihanteellinen kuvausympäristö, mutta jostain syystä mulla oli näiden kuvien suhteen sellainen "yhyy oon peruna" olo ja näin ollen epäröin julkaisua 1½kk. :I Aina ei voi olla itsetunto katossa, eihän? :D Jos ihmettelette naamakuvien ja asupostausten vähentymistä, niin syyksi voin rehellisesti sanoa etten vain tunnu onnistuvani enää kuvissa, enkä kehtaa julkaista kuin harvat ja valitut ja niitäkin inhoan. Ehkä tosiaan olen muuttumassa perunaksi.

I went photographing with Pauliina last month. I think the park is a lovely place to photograph, but somehow I just didn't feel like posting these pictures. Whenever I look at these pictures, I get the "I'm a potato" feeling. :I Oh, well you can't always feel confident about your looks?
If you ever wonder about the lack of outfit and face pictures in my blog nowadays, I can honestly say that I just don't feel like I look good in photos anymore. Maybe I am really turning into a potato?





Oon nyt jonkun aikaa ollut ihan hirveän innoissani eräästä koulujutusta ammattilliselta puolelta(vai pitäisikö sanoa projektista?) mutta jätän teidät vielä odottamaan siksi aikaa kunnes saamme homman kasaan ja pystyyn.♥ Ajattelin tässä, että voisin joku päivä laittaa hieman koulutöistä kuvia kunhan saan nämä 3 keskeneräistä juttua valmiiksi. Olisiko kukaan kiinnostunut näkemään hieman erilaisia minun tekemiä koruja? c:


4 kommenttia :

  1. Sie olet tiäks niin kuvattava kasvoilta ja osaat olla kyllä kameran eessä. Olemukselta olet aina ittes näkönen kuvissa kuin olet livenäki. :)
    Jos oisin itte yhtä kriittinen omitten asukuvien kanssa, nii en sais julkastua oikeastaan mitään. Suurin osa niistä kuvista on niin epäedustavinta mitä on. : P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh kiitos :D Oon aina ajatellut, että mulla olis jotenkin vaikeasti kuvattavat kasvot leveiden ja matalien leukaperien takia = kuvia voi(kannattaa) ottaa vain tietyistä kuvakulmista ellen halua näyttää neliöltä :P
      Oon huomannu että olen ihan hirvittävän kriittinen, mutten halua julkaista omasta mielestä rumia kuvia koska "mitä jos joku ajatteleekin nyt että oon ihan ruma oikeesti???++" :c

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Jee, kiva että jotain kiinnostaa :D Laitan kuvia kunhan saan nykyiset keskeneräiset työt valmiiksi.

      Poista

Starberry Lipgloss @Instagram