Pink buys

Minulla on ollut opiskelutahdin kanssa kirittävää viimeaikoina paljonkin, joten kaikki muu tekeminen on saanut jäädä taka-alalle. Sain kun sainkin tämän blogipostauksen juuri ystävänpäiväksi, mihin tämä väriteemaltaan istuu aivan täydellisesti! Tietenkin minä rontti unohdin sen sitten julkaista. Myöhässä tullaan mutta sellaista sattuu!
Muinun on nähty käyttävän viimeaikoina yllättävän tummiakin värejä, mutta minulle on edelleen vain se yksi ainoa oikea värivalinta - nimittäin vaaleanpunainen. Se on ainoa väri joka tuntuu automaattisesti omalta, joten miksikäs siitä luopumaankaan. Olen tehnyt talven aikana todella paljon mm alelöytöjä, joten ihan kaiken esitteleminen tuntuisi hieman hupsulta ja työläältä. Nyt siis ajattelin valita tähän muutamia vaaleanpunaisia suosikkejani viimeaikojen ostoksista!


Minulla on ollut vuosia käytössä yksi vaaleanpunainen Seppälän trenssitakki, joka on vedellyt viimeisiään jo hyvän tovin. Nyt iskin silmäni H&M:llä erääseen ihanaan vaaleanpunaiseen uutuuteen ja hyvän tarjouksen osuessa kohdalle tiesin, että löysin seuraavan kevättakkini. Olen ihastunut viimeaikoina hieman persikkaiseen oikein hempeään vaaleanpunaiseen ja tämä on juuri sitä!


En malta odottaa, että kevät tulee ja pääsen käyttämään tätä! Eihän tämä mikään lämpöihme ole kun takkia ei saa kiinni mitenkään, mutta paikkaa hyvin kulahtaneen ohuen trenssini. Olen aina ennen käyttänyt leveähelmaisempia takkeja vyöllä, joten tämä malli oli minulle uudenlainen valinta. Vaihtelu virkistää ja tämä tuntuu jollain tapaa aikaisempaa tyylikkäämmältä päällä. Mukavuusalueelta poistuminen omassa tyylissä tuo välillä iloisia yllätyksiä mukanaan!

Tämän kanssa ostin samalla huivin, joka sopii väriltään täydellisesti takin kanssa:


Lisäksi löysin Second Hand Storessa Pauliinan kanssa käydessä alle eurolla vielä Onlyn vaaleanpunaisen tuubihuivin, joka on saman värinen kuin tämä kukallinen ja itse takki. Olen aina ollut huivipersoona, tykkään todella paljon asusteista ja huivit on tällaiselle vilukissalle enemmän kuin tarpeellisia.

Olin jo jonkin aikaa metsästänyt vaaleanpunaista vartalonmyötäistä polvimittaista hametta ja otin tehtäväkseni löytää sen Sagan luona Helsingissä käydessä. Oulusta olin metsästänyt kissojen ja koirien kanssa sekä netin koulunnut läpi, eikä täydellistä vain näkynyt. Käväistiin kuitenkin Itiksessä Cubuksella, mistä nappasin itselleni tämän matkaan:


En voi vieläkään oikein uskoa tuuriani - olin asettanut budjetin 30€ hameelle, mutta tämän löysin alerekistä alle kympillä ja pienen tahran takia se lähtikin mukaan 8 eurolla. Tämä on juuri sitä mitä olen etsinyt! Minulla on ollut kellohameiden lisäksi nyt joku kynähamekausi ja tämän tyyppisiä hameita on tullut haalittua aleista ihan huolella. Ennen en voinut kuvitellakaan laittavani tällaista päälle, sillä ajattelin ettei se imartelisi vartalonmalliani. Nyt kuitenkin totesin että miksi ei, en anna omien kuvitelmien rajoittaa elämää likaa, sillä kukaan muu ei katso minua niin kriittisesti kuin minä itse.

Viimeisimpänä yksi ehdottomista suosikeistani, nimittäin löysin itselleni Nellyn alennuksista parit balleriinat, joista toiset esittelen tässä.

Töissä ehdottomasti ergonomisinta on käyttää matalia kenkiä enkä sellaisia liiaksi omista, joten nämä tulivat tarpeeseen. Hintaa näillä oli muistaakseni 15€, eli ei aivan liikaa. Tällaiset kuminauharemmilliset kengät on kyllä ehdottomasti ihania jalassa, antaa periksi muttei anna kengän tipahtaa tuhkimomaisesti matkalle.
Olen muutenkin sellainen kenkäfriikki, että uusista kengistä riittää iloa pitkäksi aikaa. Ostin myös kahdet muut alekengät, mutta ne eivät oikein sovi väriltään teemaan, joten jätän ne johonkin muuhun kertaan.
Näitä vaaleanpunaisia hankitoja oli niin paljon, että lemppareita oli vaikea rajata. Nyt kuitenkin pitää säästää ankarasti tulevia matkoja ja ylipäätänsä yrittää hieman kasvattaa säästöjä tulevaisuutta varten. Tulossa on hyvin tärkeä ja hektinen kevät, enkä tosiaankaan tiedä missä sijaitsen syksyllä. Tulevista matkoista kirjoittelen myöhemmin varmasti lisää, toista näistä on odotettukin jo kohta viisi vuotta. ♥

10 kommenttia :

  1. Söpöjä löytöjä oot tehnyt. Toi takki on kyllä niin ihastuttava!

    VastaaPoista
  2. Ihania asuja ja oot hottismuija <3 <3

    VastaaPoista
  3. Ihanan söpöjä vaatteita ❤️ ja kävipäs sulla tuuri hameen kanssa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Vihdoinkin näin päin, yleensä kun olen se jonka kohdalla kaikki koot on loppu tms hyvien löytöjen kanssa

      Poista
  4. Oi miten ihania ostoksia! Varsinkin toi takki on <3

    VastaaPoista
  5. Oi miten kivoja ja suloisia ostoksia oot tehnyt :) Toi takki ja mekko näyttää yhdessä älyttömän hyvältä!

    VastaaPoista

Starberry Lipgloss @Instagram