BACHELORETTE PARTY

Suomeen on palattu jo viikonloppuna ja nyt pääsin vihdoin istahtamaan hetkeksi aloilleni kotona! Tämä viikko  kun vielä rutistetaan läpi, alkaa rennompi lomailu. Tai siis ankarampi työskentely, mutta sitten suurempi stressaava ohjelma on tältä kesää ohitse.

Ystäväni  Sagan häät kolkuttelee ovella ja minä olen saanut kunnian toimia kaasona. Perinteiden mukaan minun hommiini kuului polttareiden järjestäminen, joita pienimuotoisesti juhlittiinkin vappuna. Postausta parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eikö?
Vaikka kaupunkia ja juhlaporukkaa en sen paremmin tuntenutkaan ja se asetti omat haasteensa, minulla oli ainakin mielettömän mukavaa ja toivon kovasti että niin oli muillakin!



Ikuistin juhlia kamerallani ja napsaistiin myös asukuvat sekä minusta että päinsankarista. Pienimuotoisena teemana oli Hollywood Glamour ja pääsinkin ensimmäistä kertaa käyttämään uutta mekkoa!

Kameran olin sinä päivänä aikaisemmin noutanut Jas-tekniikalta huollosta. Tottakai, tällainen rähmäkäpälä kun olen, en huomannut muutaman asetuksen resetoituneen matkalla. Kotiin päästyäni nimittäin raakakuvien sijaan huomasinkin muokkaavani jpg:tä, huonoimmalla laadulla. Aika kovaa sai hammasta purra, mutta muutaman julkaisukelpoisen kuvan näistäkin sain lopuksi. Toivottavasti. Minun asukuvien ottamisesta kiitokset Sagalle!

Tykkään laittautua juhliin ja vaikka tällä kertaa asuni ei varsinaisesti omaa tyyliäni edustanutkaan, oli mukava pistää päälle jotain hauskaa ja erilaista. Minä teräväkärkisissä kengissä, ennennäkemätöntä!




Pörröneule, kaulakoru: H&M

Mekko: BikBok

Kengät ja korvakorut Prahasta

Hiuksille minulla ei ollut aikaa eikä resursseja paljoakaan tehdä, sillä muut valmistelut söivät aikansa iltapäivästä. Olen muutenkin aivan surkea laittamaan hiuksia, kauhulla odotan itse häitä ja sitä että saan näpertää nakkisormilla nutturaa kiireessä. Noh mutta pääsinpäs nyt ensimmäistä kertaa käyttämään näitä överikorviksiakin!


Minulle oli pari päivää aikaisemmin saapunut postissa Morphe Brushes:in 35O paletti Beautybaysta, joten meikkivalinta oli naurettavan helppo. Irtoripsiä en alkanut värkkäämään, sillä minulta ne tuppaa päivän myötä lähtemään ja kaiken lisäksi vielä saa silmät vetistelemään.

Saga oli itse päivänsankarina mahdottoman sievänä mukana teemassa, vaikkei tämä asu sitten päässytkään tällaisena Helsingin yöhön:






Kaikki tietää, ettei oikeat prinsessat pärjää vain yhdellä hääpuvulla, joten loihdimme Sagalle kateharsosta vielä mekon ja hunnun loppuillaksi.




Lopppuillasta meillä oli pöytävaraus  G Loungeen, joka on muuten todella miellyttävä paikkana! Muutaman kerran on siellä tullut käytyä, eikä kyllä haittaa maksaa Helsinkilisää juomista sillä näkymällä. 
Suuret kiitokset kaikille mukavasta illasta ja avusta! Helsingissä on aina niin ihana käydä ja myöhemmin julkaisenkin vielä erillistä asukuvapostausta, kunhan kotiudun kyseisestä kaupungista jälleen. Nyt kiirehdin pakkailemaan ja hoitamaan viimehetken järjestelyjä. Vaikka kuinka mielelläni toivottaisin kaikille hauskaa viikonloppua, tyydyn sanomaan vain hyvää keskiviikkoa!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Starberry Lipgloss @Instagram