3X ASU KESÄN JUHLIIN

SUNDAY, JUNE 25, 2017

Toivottavasti kaikilla oli ihana juhannus säästä riippumatta!  Meillä mahtuu kesään monenlaista juhlaa, ja vaikka itselläni ei tälle kesälle yksiäkään sattunut, minusta on aivan ihanaa miettiä ja suunnitella juhlapukeutumista. Juhlapukeutuminen on kuin prinsessaleikkien jatke, enkä koskaan kyllästy selailemaan mekkoja netistä. Mikäli mahdollisuus tulisi, kuinka pukeutuisin juhlaan tänä kesänä?


♥ Tämän kesän juhlissa näkyy ihan varmasti paljon tyllihameita. Luulin niiden olleen vain viime kesän juttu, mutta ne tuntuvat palanneen täksi kesäksi vielä vahvemmin. Onneksi, sillä ihanempaa ja tyttömäisempää hametta saa etsiä! Minulla on rakkaita tyllihameita useita, joita käytän aina tilaisuuden koittaessa. Vaaleanpunainen on ehdoton muotiväri myös tänä kesänä ja väriyhdistelmänä se on harmaan kanssa suosikkini.

♥ Vaikka korkosandaletit ovat hyvin ajaton malli, näitä tulee varmasti vastaan tänä vuonna huomattavan paljon. Tykkään niiden yksinkertaisuudesta ja siroudesta, jonka vuoksi ne menevät lähes jokaiseen tilaisuuteen. Tykästyin erityisesti kollaasin korkojen harmaan sävyyn! Vaaleanpunaista pikkulaukkua voisi kutsua minun tavaramerkikseni, sillä harvoin lähden minnekään juhlallisempaan tilaisuuteen ilman sitä. Musta on käytännöllinen, mutta vaalea on ihanan kesäinen!

♥ Rannekello minulla kulkee mukana aina, paitsi iltapukujuhlissa. Olen todennut kellot yhdeksi parhaista asusteista, sillä ne eivät vain ole hyödyllisiä, vaan myös todella tyylikkään näköisiä.



♥ Olen monen muun ihmisen ohella aivan hurahtanut vaaleansiniseen! Vaaleansinisiä alaosia olen keräillyt jo muuten, paitsi hame vielä puuttuu. Vaaleansininen on ihanan raikkaan ja naisellisen näköinen valkoiseen yhdistettynä, joten tästä yhdistelmästä on tullut yksi suosikeistani. Röyhelöhihat on tämän kesän juttu, enkä näiltä ole minäkään välttynyt.

Hopealle olen lämmennyt vasta viime aikoina. Olen aina ollut perso kullalle, varsinkin ruusukullalle, eikä hopea ole aiheuttanut sen suurempia tuntemuksia. Nyt olen kuitenkin huomannut miten ihanasti se menee vaaleansinisen kanssa yhteen ja olen löytänyt aivan uuden maailman koruissa!

♥ Valkoiset peruskorot ovat olleet ostoslistallani ikuisuuten, ehkä tänä kesänä löydän omaan jalkaani sopivat vihdoin. Valkoinen kenkä on ehkä hieman arka, mutta värinä ah niin käytännöllinen!


 ♥ Mustaa on livahtanut kaappiini myös salakavalasti. Mustavalkoiseen asuun tykkään yhdistää jonkun värikkään vaatekappaleen taikka asusteen, joka on todella helppo sitoa kokonaisuuteen lisäämällä saman sävyistä huulipunaa. Tämä tosin pätee vain vaaleanpunaisen sävyissä, sillä vaikka huulipunakokoelmani onkin laaja, se ei yletä ihan kaikkialle värikarttaan.

♥ Matalille kengille olen syttynyt vasta viime aikoina. Olin aina sitä mieltä, että korot on paras valinta tilaisuuteen kuin tilaisuuteen, mutta pari rakkulaa myöhemmin annoin tilaisuuden myös balleriinoille. Kohtasin eilen tragedian, kun joudin heittämään mustat luottoballeriinani roskiin. Kenties aika hankkia uudet siistimmät, jotka menee myös juhlavampiin tilaisuuksiin!

♥ Hameiden suurkuluttajana täytyy sanoa, kuinka lyhyet jakut ovat aivan ihania. Tällaiset menee todella kauniisti mekon tai hameen linjaan ja antaa vähemmän bisnesmäisen vaikutelman. Minulla oli päällä yksi ystäväni häissä, ja se palveli kirkossa oikein hyvin!

Olen koko kesän toivonut kutsua juhliin, jotta pääisin pukeutumaan, mutta kaikki valmistujaiset, häät ja rippijuhlat ystäväpiirissä tai perheessä ovat jo menneet vuosi sitten. Saan siis tyytyä ihailemaan kuvia ja inspiroitumaan nettikaupoissa. Onko teillä tiedossa kesän aikana vielä juhlintaa? 


Kuvat: Esprit *, huulipuna YSL

4 kommenttia :

  1. Tää alin asu on eniten mun näköinen mut tykkään kyllä kaikista! :) mulla on tänä kesänä ihan muutamat mutta sitäkin tärkeämmät juhlat tulossa, eli ukkini syntymäpäivät ja hänen ja mummin 60-vuotis hääpäivä! <3

    VastaaPoista
  2. Aivan ihania kokonaisuuksia, voisin kuvitella minkä tahansa noista yhdistelmistä itsellenikin😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Espritin verkkokaupasta löytyi kaikkea ihanaa, harmi ettei itsellä ole tänä kesänä juhlia ja tarvetta näille asuille!

      Poista

Kommenttiketjuun vastaaminen toimii toistaiseksi ainoastaan mobiiliversiossa!

Starberry Lipgloss @Instagram