ZAFUL WISHLIST: INSPIRAATIOTA JOULUKUUHUN

TUESDAY, NOVEMBER 29, 2016




Joulun alla iskee usein suurin inspiraatio juhlapukeutumiseen, mutta pikkujoulun vaatekriisi vaivaa silti isoa osaa pukeutujista. Olen aina tykännyt laittautua juhliin, eikä joulun ajan tilaisuudet ole poikkeus. Kokosin ihania vaatteita ja asusteita muutamaan eri kollaasiin inspiraatioksi marraskuun harmauden keskelle! Mitä minä pukisin päälleni pikkujouluihin?

Minun otettiin Zafulilta yhteyttä yhteistyön merkeissä ja selattuani läpi nettikauppaa, olin heti mukana. Olen halunnut jo pitkään tehdä tällaisen kollaasipostauksen, mutten mielelläni ota kuvia luvatta. Nyt siis tarjoutui tilaisuus ja tartuin siihen. Perinteiset sponsoroidut wishlist-postaukset eivät minuun iske ja monet niistä on selkeästi tehty vain rahankiilto silmissä, mutta toivottavast näistä asukokonaisuuksista riittää inspiraatiota muillekin!






Dress Watch Choker Earrings Sunglasses Faux fur coat Clutch bag Heels Rings


Tekoturkis on ehdoton ykkösjuttu (glitterin ohella, heh) minulle tällä hetkellä. Mitä karvakasamaisempi, sitä parempi. Vaaleanpunaisen rinnalle on väreihin noussut myös harmaa, jotka käyvät yleensä ihanasti yhteen! Pörrötakki, pörrökengät, pörrölaukku, kaikki ostaisin jos voisin. Tämä pikkulaukku nousi ehkä lempparikseni kaikista tuotteista!
♥ Sametti ja velour on yksi näistä uusista villityksistä, joista en ole ihan varma. Ajattelin kuitenkin antaa sille mahdollisuuden, sillä paksu ja pehmeä materiaali sopii ihanasti joulun ajan juhlintoihin ja muihin tilaisuuksiin. ♥






Chokereista olen aina pitänyt, sillä ne ovat koruina todella vaivattomia. Ei jää kiinni kahvoihin, ei roiku ruokalautasella, ei valu paidan sisään ihoa vasten pakkasella. Chokerit on ja pysyy ja ne korostavat kaulaa kauniisti. 
Kelloja vihasin, kunnes aloitin työssäoppimisen koru- ja kelloliikkeessä. Kello on yksi vaivattomimmista ja käytännöllisimmistä asusteista - nykyään ilman rannekelloa en enää kotoa poistu. Tykkään erityisesti kaikesta kimaltavasta, myös kelloissa. 

Minulla on myös tuskallinen ja hitaasti etenevä nilkkurien metsästys käynnissä. Minulla on ollut visio kesästä asti, kuinka haluaisin yksiväriset keinonahkaiset nilkkurit ilman sen kummempia koristeita. Tämä on osoittautunutkin Suomessa hankalammaksi kuin luulin, sillä makuni ei vastaa yhtään vallitsevaa maskuliinisempaa kenkämuotia. Ylimmässä kollaasissa vilahtavat vaaleanpunaiset ovat kuitenkin juuri sitä, mitä olen etsinyt.


Tässä on mitä pukisin päälleni pikkujouluihin, mitä sinä pukisit? Jättäkää kommenttikenttään linkkiä, mikäli vastaavia kollaasipostauksia löytyy blogeistanne! Näitä on ihana lukea ja inspiroitua!



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttiketjuun vastaaminen toimii toistaiseksi ainoastaan mobiiliversiossa!

Starberry Lipgloss @Instagram