HOLIDAY ESSENTIALS

THURSDAY, JULY 27, 2017


Meillä alkaa Barcelonan reissu lähestyä uhkaavasti, ja vaikka mieli on jo Espanjassa, täällä on vielä paljon valmisteltavaa sitä varten. En ole aikaisemmin käynyt Espanjassa, vaikka Etelä-Euroopassa on tullut reissattua muuten. Pääsen myös tapaamaan poikaystäväni vanhempia ensimmäistä kertaa, joten jännitys on ekstrasuuri.

Havahduin hetki sitten, ettei minulla oikeastaan ole enää kesävaatteita kovimmille helteille. Olen myynyt kesämekkoni ja sortsini pois aikalailla kaikki, joten minulla tuli kiire ostoksille. Suomessa kun tällaisia vaatteita ei ole tarvinut muutamaan vuoteen ja Barcelonassa tulee olemaan lämmintä(kuumaa!) +35 asteen molemmin puolin. Selviytymipakettia olen kasannut pari viikkoa ja tällaista holiday essentials-shoppailua on tullut tehtyä jonkun verran. Kaikkea en saanut ostettua, mutta jätän hieman shoppailtavaa kohteeseenkin!


Ensimmäinen huolenaihe oli yläosat: minulta löytyy kaikenlaista hiostavaa crop toppia, mutta yhtään tavallista helppoa t-paitaa ei yöpaitojen lisäksi löydy. Tätä röyhelöpaitaa olin katsellut H&M:llä  jo pitkään ja kun alennuksen kanssa sille jäi hintaa vain hieman yli kympin, se lähti matkaan. Paidan materiaali on todella ohutta ja 100% puuvillaa, joten sen ei pitäisi olla liian hiostava. Tällaiselle röyhelöhullulle nämä hihat on ihana yksityiskohta, joka ehkä myös edesauttoi ostopäätöstä.


Nämä kengät pääsivät tähdittämään jo edellistä asupostausta, mutta sisällytin ne tähänkin. Minulla ei ollut jäljellä yksiäkään ehjiä sandaaleja, jotka eivät hiertäisi varpaiden väliin. Metsästin uusia todella pitkään, kunnes nämä päätyivät H&M:llä alennukseen ja nappasin ne itselleni. 

Aurinkolaseja olen kerryttänyt muutamia, mutta koska juuri tällaisia minulla ei ollut, ostin vielä yhdet. Nämä ovat päässät mukavat, eivät hierrä poskiin (paksujen poskien ongelma!) ja suojaavat auringolta oikein hyvin.

Tämä taitaa olla ensimmäinen kesä, jolloin en osta bikinejä. Nämä ovat molemmat löytöjä viime vuodelta, mutta käyttämättömiä. Ne sopivat kuitenkin tähän postaukseen ja sillä olen ihan fiiliksissä! Bikinejä en ole päässyt käyttämään pariin vuoteen ja tämä on jotenkin vain niin söpö yhdistelmä. Osat eivät oikeastaan kuulu yhteen, tai ole edes samasta kaupasta, mutta omaan silmään nämä meni yhteen niin hyvin, että en voinut olla ostamatta. Yläosa on cubukselta ja alaosalle jäi hintaa alle 3 euroa H&M:n alennuksista!.
Tilasin myös  jättipurkin aurinkorasvaa vartalolle, mutta se ei koskaan löytänyt perille. (Suomen postia lienee syyttäminen) Kasvoille aurinkosuojia minulla on monenlaista, mutta niitä en raaski kaulaa kaueammaksi enää levittää. Minun täytyi siis metsästää alkoholiton ja tahmaamaton SPF50 aurinkosuoja Suomesta, joka oli helpommin sanottu kuin tehty.


Tämän löysin Stockmannilta ja ihastuin heti. Hintaa oli hieman enemmän kuin halusin rahaa käyttää, mutta tuote on iholla ihana. Tuoksu tässä on kuin sitruunavohvelikekseissä, ei yhtään aurinkorasvamainen ja kemikaalinen! Koostumus on kevyt ja tahmaamaton, mikä itselle on tärkeintä.

Olen tehnyt hieman asusuunnittelua pakkaamista ajatellen ja nämä kuvissa esiintyneet Tokiosta ostetut sortsit lähtevät ehdottomasti mukaan! En tykkää ollenkaan käyttää tiukkoja sortseja, jonka vuoksi möin kaikki farkkusortsini pois. Hattua en löytänyt itselleni vielä, huomenna käyn kierroksen kaupungilla ja toivon löytäväni jotain. Vihaan käyttää kaikenlaisia päähineitä, sillä ne eivät sovi minulle alkuunkaan. Auringonpistos on kuitenkin viimeisiä asioita, mitä itselleni haluan Espanjasta hankkia. En tiennyt, että kesävaatevarastoni on päässyt näin rappiolle!

Uuden matkalaukunkin jouduin ostamaan, sillä aikaisemmasta rikkoutui kahva viime kesänä. Rip Liz Lisan unelmalaukku 2013-2016. Reissun ajaksi blogi tulee hiljenemään, vaikka yritänkin ajastaa ainakin kaksi postausta. Matkaa pääsee kuitenkin seuraamaan Instagramin puolella!

Vaikka kesää ei liikaa ole Suomessa tänä vuonna ollutkaan, oletteko te tehneet ihania kesävaatelöytöjä?

10 kommenttia :

  1. Olipa kivasti toteutettu tää postaus:) ihania vaatteita ja nuo bikinit on kyllä tosi kivat:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Näistä bikineistä olen itsekin yllättynyt, sillä tätä ennen vihasin eripariosia ja niiden piti ehdottomasti kuulua yhteen. :D

      Poista
  2. Ihastuin erityisesti tuohon röyhelöpaitaan! ♥
    Ite oon tämän ja viime kesän hamstrannut ehkä vähän liikaakin kesäpaitoja mun vaatekaappiin, koska osaa en oo vielä tähänkään päivään mennessä kerennyt käyttämään kunnolla :D Seuraavalla shoppailukerralla en kyllä osta enää kesäpaitoja!

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä tein ihan samaa ennen, kunnes luovutin Suomen kesän kanssa. Ostin pitkiä housuja ja umpinaisia kenkiä kesävaatteiden tilalle! :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Mulla on muitakin, mutta nämä on ehdottomat lempparit!

      Poista
  4. Nuo bikinit ovat tosi söpöt! Muutenkin ihanat kuvat ja kivoja juttuja tässä :) Mua harmittaa kun en oo koko kesänä päässyt käyttämään juurikaan kesävaatteita, kun tunnun aina olevan töissä jos mittari nousee lähellekään 20 astetta 🙈

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Minä käytin Suomessa sortseja kerran, se siitä kesäpukeutumisesta tältä vuodelta!

      Poista
  5. Mulla on toi röyhelöpaita keltaisena ja voi että houkuttelisi kyllä käydä hakemassa se myös valkoisena, mikä olisi helpompi väri. Ja noi ekan kuvan kengät on aivan upeat!!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Halusin tämän paidan alunperin vaaleansinisenä, mutta päädyin ostamaan onneksi valkoiseen. Ekan kuvan kengät on itseasiassa yksi parhaimmista kirpparilöydöistäni ikinä! Hintaa oli muistaakseni pari euroa ja pohjista näki, ettei kenkiä ollut koskaan käytetty ulkona.

      Poista

Kommenttiketjuun vastaaminen toimii toistaiseksi ainoastaan mobiiliversiossa!

Starberry Lipgloss @Instagram